Watch your mouth boy, she'll remember every little detail

Tjaaa! Just för tillfället så gör jag inget alls, bara fryser, usch. Att vinten är påväg.. känner ingen längtan alls. Vill bara somna och sen vakna upp av att solen lyser in genom fönstret, gå ut och känna av värmen, ha sommarlov.. Men ja, får sluta drömma nu! Skolan var väl rätt okej. Fick hålla i Ellas ph, haha. Jag äger. Vi drog lite snabbt till stan men sen när jag mötte upp min mamma också så drog Ella. På stan hittade jag 2 plagg från Cubus, 1 stickad tröja + ett par ljusblåa jeansbyxor. Sedan åkte vi iväg till någon Second-Hand affär. Hittade faktiskt 3 lagom fina plagg där som tillsammans kostade endast 80 kronor! Känns rätt bra ändå. Hoppas vi ska äta snart, kollapsar typ så hungrig jag är.. Puss!

Aaaasfula bilder men hade brått

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette secondhand butiken? och vaart ligger den? deteljerade beskrivning tack :)

2011-10-12 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0