10 sanningar, bara för att

1. Jag tycker egentligen att Amanda är ett astråkigt namn, men skulle aldrig byta.
2. Jag kan inte läsa eller ens tänka normalt om jag lyssnar på musik. Orden bara bullrar ihop sig och stör allt.
3. Det finns dom stunder då jag irriterar mig på minsta lilla, fast jag sen 2 sekunder senare kan bli asglad.
4. Utan Facebook vore jag typ inte ett skit, dagarna pajade helt och hållet.
5. Jag ogillar frisörer laaagom hårt.
6. Skulle göra typ allt för att gå i 6/7:an igen, fyfan, vilket liv.
7. Jag hatar att jag går i 8an, för jag har inga, då menar jag inga planer för framtiden, gymnasium eller något.
8. Jag önskar man kunde se vilka det är som kollar ens blogg. Haha för ärligt.. vem orkar? Dock skulle jag aldrig i livet klara mig utan blogg, jag lovar, skulle inte det.
9. Jag hatar att le med tänderna.
10. Det finns några få stunder då allt bara omvandlar sig och alla blir som komiker, eller så tappar jag bara humorn och tycker allt verkar kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0