A goal without a plan is just a wish


Nilani - Amanda - Ella. Efter idrotten, ja, livräddningen på badhuset alltså. Mmh, så söta så!! Vi äger
Måste berätta för er att min dator är sååå jobbig. Ska önska mig en ny i julklapp, verkligen. Fast.. alla bilder då?! :( Haha, som några redan vet har jag tusentals (alltså, bokstavligt talat nu) bilder på datan som tar ut hur mycket utrymme som helst. Aldrig att alla dom skulle vilja medföras till nya datan. Jaja. I'll survive för tillfället. Dagen var bra! Hade hemkunskap hela förmiddagen som sagt, Jag Lina & Adrian ägde!! Självklart. Och maten & allt vart döögottm hihi! Sen svenska pass och tillsist idrott. Det bar av mot Centralbadet och livräddningen gick ju bra. Slutade nån gång innan 3 så tog jag bussen hem och åt. Nu chillar jag. Aplångt inlägg men aaa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0