Du borde sett hur underbart jag mår

Jag har världens finaste vän, bara så ni vet det!
Hej på er! Förlåt för urusel bloggning.. Men ja, har lite mer att berätta för er iallafall. Vi fortsatte kolla och blev klara med Säsong 1. Beslöt oss för att dega ihop till chokladbollar, fast vi gjorde oss en klump var istället och käkade det som det var, asnice. Vi fick också nåt ryck, sen bestämde oss för att jag skulle sova hos henne ännu en natt eftersom att det var okej för både hennes och mina päron. Vi la oss vid 12-halv 1 eller något, sov till halv 12 typ. Eller ja, Lina sov till 13. Vid halv två drog jag hem och duschade + åt, sen tog jag bussen till Ella. Blev lagom mycket ändringar. Eller ja. Hade ombyte med mig så vi bytte om sen tog jag, Ella & hennes mamma bilen till Lindö där vi sprang 2,5 kilometer, känns så bra att vi klarade det!! Sen fick jag skjuts hem med. Ska få i mig nåt att äta + duscha av mig. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0