Give it a try, it will be alright


Sötisar från skolan, hihi.
Hej på er! Inte för jag tror att så många har så lite liv att de läser just min blogg just denna fredags kväll, men ändå, haha. Iallafall. Skolan idag orkar jag inte berätta om, var ju som vanligt ändå? Haha, så ja, helt okej. Efteråt drog vi iallafall och träffade Alexandra Carlberg utanför Mc (vi = jag, Sofi, Nilani, Sara & Lina) och aa, snackade med henne ett tag. Sen lämnade vi henne och drog resten av oss drog till Coffeehouse by George som är något fik i stadens mitt. Satt där till 4 typ och bara hade det aschill. Sen tog jag bussen hem, åt pizza & körde wordfeud med min käre bror & mor! Haha, okej, liv. Men aa jo, nu gör jag knappt något. Detta blir hemma-kväll, ensam-kväll. Ska ladda ner lite filmer tror jag. Hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0