I can feel myself giving up

Inte ny, men ändå nuets

Nu mobilbloggar jag inte! Hihi. Jag mår lagom bra, faktiskt. På senaste tiden så har jag kunnat plugga sjukt bra i skolan och det känns så himla bra, för det är ofta sånt som kan försämre mitt humör. Och ja ni.. Det är fredag imorgon?!!? Kan det bli bättre? Nej, trodde väl inte det. Blir mys-helg. Imorgon ska jag till stan med Nilani och kanske Belma direkt efter skolan, och ja, check clothes. På kvällen firar vi min morfar @their place. På lördag fyller min syster år, men hon ska ändå iväg så jag kanske drar till Ella på kvällen. Söndagen firar vi Alice på! Känns som att detta lär bli great. Åh, mår så bra. Haha vad sjuk. Jaja, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0