I'm thinking way too much

Hej. Idag har det inte varit min dag direkt. Hela skoltiden har sugit och vart sämst, bara suttit och stirrat in mot tomma intet känns det som. Dock åt jag med alla tjejerna på McDonald´s på lunchen, hihi. Det var mys. Annars har min eftermiddag spenderats i en skog!! Känner mig asnormal. Träffade Lina sen med, kändes skönt, det blev bättre. Kan fortfarande inte skriva normalt för att fingrarna blev så frusna, fortfarande inte sluta rysa och fortfarande inte sluta tänka. Bara fryser mer än någonsin och känns som alla tårar jag någonsin gråtit under min livstid har samlats ihop igen, och vill ut, precis nu. Livet ibland. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0