Mistakes are proof that you're trying

Tjaaa! Dagen har vart rätt bra. Har dessvärre inte pluggat något alls, vadå att jag skulle skärpa mig i 8:an och inte lyckades speciellt bra..? Mmh, det får bli ändring på det va. Satt hur som helst med Lina, Sara & Fina hela förmiddagen och efter lunchen var vi i någon jävla bokbuss i typ 1 timme, haha? Vadå liv.. Sen när jag fick träffa Sofi igen & fick reda på att Nilani var i skolan vart allt super!!! Haha, jag skojar inte, det gjorde hela min dag fasen. Så typ degade vi i cafét och aaa. Slutade vid halv 3, hade ju ph, åkte hem och somnade. Sov till halv 7, åt mat, städade. Ja ni, så har min dag sett ut. Imorgon fikar jag förmodligtvis med 2 great bruds, Sofi & Nilani. Hihi. Ha det kanon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0