My love, is your love

Hello sötisar! Denna dag har vart super, verkligen. Förmiddagen gick väl sådär, fick inte så mycket gjort egentligen. Men på lunchen hade vi god mat (första gången..?) och hela eftermiddagen satt jag och jobbade stenhårt!! Fick asmycket gjort, och känner mig ändå rätt stolt att trots att jag såg 3 av mina vänner sitta vid ett bord och ha kul satte jag mig vid bordet brevid, helt alone, med musik i örona och bara pluggade på mer än på riktigt länge. Känns så skönt nu! Bjussar på en låt bara för ni inte får nån bild i det här inlägget, hihi.
Nuets drog.

Kommentarer
Postat av: vilma

ska världens söta cheya säga!!

2011-11-17 @ 19:51:49
URL: http://vilmabelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0