Något ni inte visste, kanske?

1. Jag hatar när folk klagar på sig själva, men kan själv inte säga att jag direkt är nöjd med varken kropp eller utseende på mig själv.
2. Jag har halv-bestämt mig för att inte färga håret nå mer. Undrar om jag lyckas, har redan nu fulaste utväxten..
3. Jag var nära på att sätta "Hoppa från 10:an på badhuset" som ett nyårslöfte förra året, tur att jag aldrig gjorde det..
4. Jag hade aslångt hår när jag gick i lågstadiet någon gång (t.o.m sexårs haha), ångrar utá bara attan att jag klippte av det då.
5. Den här terminen har det gått så sjukt dåligt i skolan. Jag har verkligen försämrats, kan inte koncentrera mig alls och jobbar aldrig i skolan nuförtiden. Inte hemma heller, och nu kommer betyg och allt, är så missnöjd.
6. Jag är sjukt rädd för att börja 9:an, gymnasiet och allt som kommer efter det.
7. Jag har gillat en kille sen precis 1 år tillbaka nu, visst har det varit andra killar som kommit och gått under tiden och som jag till viss del gillat/t.o.m vart på g med osv, men aldrig helt kommit över han den första ändå.
8. Jag älskar min iphone så mycket men önskar ibland att jag bara kunde slänga den i strömmen, ta sönder datan och få det knäpptyst överallt så jag någon gång kan koncentrera mig på det som gör nytta i livet.  viktig är skolan & betygen för mig.
9. Jag knäcker mina fingrar, jämt & ständigt. När vi var i turkiet i Maj (tror jag?) visade min pappa mig en sak man kunde göra med händerna. Då knäcktes något/några av fingrarna, och sen dess har jag knäckt dom varje dag så gott som hela tiden.
10. Jag är inte lik min mamma alls. Har nästan ärvt allting ifrån min pappa och vissa saker är tyvärr inte bland dom bästa (då menar jag som t.ex dåligt pigment osv)
11. Inte så att jag går runt och kallar mig själv dum i huvet, men oallmänbildad, det är jag. Och jag hatar det.
12. Det känns som att jag förlorat kontakt med så himla många på senaste tiden, men egentligen.. Så fattar jag inte längre poängen med att börja skriva till så många som möjligt och hela tiden säga att man ska träffas, lära känna varandra osvosv. För ärligt, sånt behövs inte just nu, dom jag har är ändå de bästa man kan tänka sig så jag klarar mig finfint. Missförstå mig inte, det är ju inte så att jag bestämt mig för att inte snacka med andra än mina närmsta oså, utan bara det att dom jag har - är bra. Dom jag inte har lika nära, är nog inte menade att vara det heller.
13. Facebook tar upp all min tid. Ganska sjukt faktiskt.
14. Jag är inte sån som skriver ut mina problem på sidor. Visst, i bloggen händer det ju, och visst - någon textrad under en bild kan komma på Facebook. Men skulle aldrig få för mig att skriva ut en massa strunt om personer bara för att jag kanske för stunden är irriterad.
15. Jag lyssnar ofta på depplåtar även om jag är glad. Känns bättre så, av nån anledning, haha.
16. Jag har varit kär 2 gånger, om jag minns rätt.
17. Använder linser och det är typ det värsta som finns!! Pajat 4st på mindre än 3 månader, inte så att dom växer på träd så det är gratis och plocka heller..
18. Mina ögon är äckligt gröna men blir klarblåa på bilderna jag tar med min kamera, haha?
19. Jag tror nog att jag bara har dygnat 1 gång i hela mitt liv. Var sååå sjukt trött efter det och somnade så fort jag kom hem att min mamma började tro att jag tagit droger eller något.
20. Inte för att jag har värsta problemet med mina tänder, utan bara ogillar mitt leende väldigt mycket.
21. Jag har.. tvångstankar, eller vad folk kallar det? Min dörr är typ störd, så om jag drar ner handtaget och stänger blir det inte stängt helt, utan måste typ slå igen den. Måste göra det innan jag lägger mig. Kan heller inte sova om det är tänt i hallen utanför rummet och kan inte sova med strumpor på. Klarar mig inte längre än några minuter utan att knäcka fingrarna. Hoppar jag på högerbenet 2 gånger måste jag göra detsamma med det vänstra och ja, ni hajar? Sick
22. Som jag nämt tidigare med:
- Pizzasallad
- Julmust
- Marshmallows
Livets mening, typ.
23. Utan Ella vet jag ärligt talat inte vad jag hade gjort.
24. Om jag är på dåligt humör är jag oftast alltid bara allmänt tråkig, borta, blir lätt sur/irriterad och orkar inte bry mig om mycket alls. Är jag på riktigt bra humör garvar jag åt det mesta och känner att jag typ mår bättre än någonsin.
25. Jag älskar precis alla av The Script's låtar.
26. En väldigt dålig egenskap jag har är att jag aldrig klarar av att vara seriös en längre stund. Med vänner orkar jag det aldrig, förutom om jag typ halvskriker och är sur då det bara varar en liten stund. Men mot t.ex mina föräldrar, kan inte kolla på dom och gapa på dom samtidigt i längre en nån minut förrän jag börjar garva och förstör allt.
27. Att tjuta till filmer är bland det bästa. Det känns liksom.. bra.
28. Jag är döallergisk, bokstavligt talat alltså -allergisk, mot alla sorters nötter & mandel. Allergin kan man växa ifrån men jag är verkligen osäker på om jag kommer våga testa det nån dag. Ska dessutom snart lära mig använda sprutan själv och det är jag ärligt talat livrädd för
29. Jag har varit nära på att dö ett antal gånger.
30. Är allergisk mot kiwi men eftersom att det inte gör någon större fara så skulle jag gärna äta det ändå, om det inte är så att det blivit värre förstås.
31. Jag älskar skräckfilmer, hihi. Fast jag blir dörädd, skriker för minsta lilla och nog håller för ögonen typ halva filmen så är det så himla bra!
32. Inget klår kärleksfilmer, som t.ex Just go with it & Jag saknar dig.

33. När jag såg titanic tjöt jag möjligtvis en tår, men inte mer än så. Blev mer tårögd en längre stund. Till "Älska mig" tjöt jag som en galning till men bara första gången, båda gångerna jag såg "Jag saknar dig" tjöt jag mer än på länge och ja, gråter till och med till Eva & Adam om jag ska vara helt ärlig.
34. Förr sov jag alltid med mobilen i handen och vaknade upp utan att veta var den var, numera vågar jag inte det eftersom att jag är så rädd om den.
35. Detta är sista sanningen och tack för mig. Hoppas detta duger och fördrev några minuter av ert liv på ett någorlunda halvbra sätt! Puss
- Förlåt för att det blev asfult rörigt och allt men jajajaj

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag döööör! Jag blir så mer än lycklig när jag läste sanningarn. Tror jag känner igen mig på mer än hälften! Haha, åh så underbar du är min bästa finaste underbaraste vän, jag är vet i sjutton vad jag vore utan dig heller. Älskar dig Mandis! <3



Hihi, tror jag snor idén med att skriva sanningar någon dag när jag har redigt tråkigt! ;)

2011-11-17 @ 15:46:15
URL: http://ellalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0