Try to break my heart when it's broken

Hej! Asdålig uppdatering nu igen, förlååt.. Men iallafall. Gårdagen var ingenting att klaga på, alls. Det började ju med att vi tog tåget till Linköping, sen bussen till Motala. Hittade till McDonald´s direkt, så vi käkade och satt där i typ ja, nån timme. Sen tog vi bussen till Borensberg, träffade Linnea (vän till Ella) och hennes boyfriend. Satt inne på nån pizzeria, snackade och laddade mobilerna haha. Sen träffade vi Marcus & Tobbe en jättekort stund, in till pizzerian för att ladda mobilerna och värma oss en stund, sen träffade vi dom igen och efter det tog vi bussen till Linköping. Inte nog med det, ni vet Leonard Löfstrand? Från idol.. omg, trodde jag skulle svimma, helt ärligt. Han satt på bussen, längst bak. Nej vadå greps av panik.. Iallafallll. Så tog vi tåget till Norrköping efter det, oså gick vi från Resecentrum - hem till Ella. Ja ni, åt mat och såg utröstningen av idol sen satt vi uppe en stund innan vi somnade. Idag har jag typ inte gjort något alls, förutom vart hos min mormor och haft det trevligt. Ni får väl bilder och sånt när jag har fått sladden tillbaks från Alex. Men jaja, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0