If you don't love me, why do you rase my hopes?

Bästa kusinen, finaste vännen, klokaste människan. Du äger! Och saknar dig som få. Hur fan ska jag orka med att vänta tills Jullovet..?
Hej! Mitt liv är helt okej. Skolan var väl inte världens roligaste. Haha lovar, det är fel på mig. Orkar absolut inte jobba i skolan, gör jag aldrig nu för tiden. Åt på stan med Sofis, Chicken Kebab okej vem sa tjocka? Spendera pengar asbra..... Nope, vi suger. Jajaaaa. Just det, vi hade prov imorse. På Industrialismen. Ett E-prov, hade inte pluggat ett skit men svarade på alla frågor utom 1 och fick overkligt nog godkänt!???!? Haha, förväntade mig ett IG faktiskt.. Eller aa, F då.. :( Men men, jag äger!! Hihi, ska plugga nu. Svenskan ska redovisas imorgon. GO reportage! Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0