Just realised I'm now better off than I ever was with him

Åååh så bra jag mår! Enda vettiga jag gjort idag, vet ni vad det är? Sprungit. Gjorde det för aa, 20 minuter sen eller något? Tog inte ens en kvart, vi joggade hela biten. Körde dock en annan runda för att undvika all skog eftersom det är så mörkt ute så vet inte heller hur långt vi sprang idag, jag & min bror.. :( Haha, äh, känns bra iallafall. Jag mår bra. Funderar fortfarande på om jag ska ta mig en dusch nu eller vänta till imorgon bitti? Hur det blir med det, får ni fortsätta undra över. Ska inte skriva mer nu iaf, byeeeee

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du kollat på dig själv eller? :o

kvinna dina ögon! <3

2011-10-10 @ 21:37:30
URL: http://ellaochjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0