Tidsfördriv? Skoja inte

1. Hur gammal är du om fem år?
19 años

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ellis

3. Hur lång är du?
Senast jag mätte mig var det 1.62..

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj.. Förra veckan, "Hall Pass" måste det varit

5. Vem ringde du senast?
Home

6. Vem ringde dig senast?
Oliver

7. Hur löd dmet senaste sms:et du fick?
"Hahah ae, vet inte, ibland äger livet ibland inte, men jaja"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror ju på vem det är.. Men smsar helt klart mer än jag ringer iallafall!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
En kvart sen typ, haha

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön-blå

12. När vaknade du i dag?
Halv 10

13. Vilken är din favoritjulsång?
Bjällerklang såklart, förstår den knappt

14. Vilken är din favoritplats?
Sena kvällar och tidiga mornar - sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan, oftast

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I en fin lägenhet som jag äger tillsammans med min mysiga pojkvän som jag förhoppningsvis har då, haha!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Hahah.. ingen aning faktiskt :o Mörkret, kanske?

19. Hur stor är din säng?

Inte stor alls, asjobbigt :(

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 stora, 1-2 små + 1 till lite mindre

23. Hur många landskap har du bott i?
1..?

24. Vilka städer har du bott i?
Norrköping, the one & only

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor om de är snygga, strumpor om de är sköna och barfota om vädret tillåter! Typ..

26. Är du social?
För det mesta. Eller alltså, aa, beror nog på mitt humör och omgivningen
27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin/Päronsplitt. Haha mobbad, vet inte vad som är vad, men det med vanilj i iallafall.. :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Tårta, lätt!

29. Tycker du om kinamat?
Njaaa..

30. Tycker du om kaffe?
Aldrig. Usch usch

31. Vad dricker du till frukost?
Juice oftast

32. Sover du på någon särskild sida?
Nja, byter typ hahaha

33. Kan du spela poker?
Kanske.. tror det. Eller nästan, eller asså haha :d

34. Tycker du om att mysa/kela?
Klart jag gör!!

35. Är du en beroendemänniska?
Beroende av Facebook är jag iaf

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jappi jappi, 3 stycken faktiskt!

37. Vill du ha barn?
Solklart

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska någorlunda.. Nåt ord på turkiska, hahah

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, antar jag..?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Mysigare i havet, men hatar verkligen saltvatten!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, mat.. Eller nej, helst inte mat för det blir så dyrt och aa..

42. Äger du dyrbara smycken?
Inte direkt

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vampire Diaries, utan tvekan. Dock så länge sen jag såg det..

44. Kan du rulla med tungan?
Vadå rulla..? :o

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Tror nog det är Ella eller Tintin faktiskt, haha båda är sådär helt jävla mongo

46. Sover du med gosedjur?

Nej, men med en annan typ av kudde istället haha

47. Vad har du för ringsignal?
Lånar mammas oldie mobil eftersom att min egna vart stulen så.. Någon asgammal Katy perry-låt, borde byta känner jag..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har jag säkert

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kit Kat-pappret
50. Flirtar du mycket?
Med allt och alla

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja? Daah

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Hahahha njaa

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"Them & Us" några veckor sen, engelska-bok

54. Läser du dagstidningen?
Nej. Kollar bara tidningen ibland och det är bara vädret isåfall + möjligtvis serierna

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nopidopi

56. Dansar du i bilen?
De gånger jag får plats :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
East Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Åh... no idea

59. När var du i kyrkan senast?
Aslänge sedan, typ. Min morbrors bröllop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Högstadiet? Alltså nu, hahah Mattias nog. Och Torsten är rätt härlig

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Jag vet inte.. :o

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min kära morfar, kramade om mig innan han lämnade huset <3 nej men.. aa, vet inte?

63. Vad lyssnar du på just nu?
Taylor Swift, har det humöret right now

64. Har du varit med i tidningen?
Yes

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Tror inte jag la det på minnen faktiskt..

66. vem träffade du senast?

Ella

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Gul!

68. Hur imponerar man på dig?
Ja ni, jag vet nog inte själv.. Haha, bara blir så typ

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ella eller Agnes skulle det nog vara

70. Har du någon piercing?
Öronen

71. Din största vinst?
Åh.. vad svårt, haha. Inte särskilt mycket iallafall

72. Civilstånd?
I'm Single

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook + massvis med bloggar
74. Är du fåfäng?
Vad nu det betyder...

75. Ångrar du någonting du gjort?
Både saker jag gjort och inte gjort.

76. Hur gammal är din pappa?
Äldre än mig iallafall

77. Vilket är ditt drömjobb?
Osäker på denna

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Alltså.. man kommer aldrig på något just när man får såna här frågor haha

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Groda, fiskar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- Jag älskar att vara ute själv om kvällen. Helst när det är kallt ute, lättare att tänka då.

- Är typ besatt av gult. Haha, älskar den färgen! :D

- När jag väl fallit för någon, har jag inte den blekaste aning om hur jag ska ta mig upp igen

81. Svär du ofta?
Nja.. jo kanske, haha

82. Sverige när det är som bäst?
Sverige är det inget fel på. Eller jo, typ när man precis varit utomlands och sen sitter på flyget påväg hem. Flyger över Sverige och tittar ut, så tråkigt, bara en ful grön färg över landet.. Men Sverige när det är som bäst, ja, brukar inte tänka så. Men det är bäst när man mår bäst, helt enkelt!

83. Kan du åka slalom?
Hahahha njaa

84. Vad har du ätit i dag?
Jordgubbskräm, bacon-snacks, pizza, godis.. Okej nyttigt

85. Vad har du för utbildning?
Ingen..?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

Mina ögon (om de räknas?), bara vissa dagar dock haha

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Det mesta

88. Vilken är din bästa egenskap?
Spendera pengar

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Är jag sur, är jag verkligen sur. Har värsta humörsvängningarna, allt för ofta

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Haha?

91. Saknar du något?
Kärlek

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, man känner sig speciell liksom

93. Vad gör dig ledsen?
Om det är kallt ute och jag har mycket i skallen mår jag alltid sämre, haha.

Låtar om olycklig kärlek, filmer om sånt osv. När man tänker tillbaks på så mycket

94. Vad gör dig glad?
Så mycket!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej.. haha

96. Vad ska du göra i helgen?
Var med Ella igår + idag med. Imorgon kanske jag ska träffa en, annars.. plugga, tror jag väl

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Den senaste, blondaste var väl hos Ella.. Hon städade rummet så låg hennes mobil breve mig och så ställde hon en lampa vid mig. Precis efter det ger hon mig en såndär puts-sak och säger åt mig att "putsa skärmen, man fick med den" så jag börjar putsa lamp-skärmen förstås, eftersom hon hade ställt den på mig. Jag kollar konstigt på Ella och frågar "Jag vet inte om jag gör rätt men aa.. Brukar du göra det här?" Hon börjar asgarva och menade förstås skärmen på iphonen, humorn suger ibland haha men ja

98. Vad har du för laster?
Okej att jag inte ens fattade frågan

99. Vem är din förebild?
Donno

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kolla Facebook, Frida har skrivit something så byeee


Kommentarer
Postat av: frida

sv; tack hjärtat det värmer <3

2011-10-15 @ 22:52:16
URL: http://nikonphoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0